Vadå helg….

Bara denna myspysiga fredag kvar, som består av 20min till frukost, sen skall det guidas söt nyanställd flicka runt bland mina produkter….=D

(lite mer jobb o möten blir det nog, men inget som kommer va lika sevärt…*s*)

Att man måste jobba lör & söndag efs vi har en deadline talar vi osså tyst om…roa mig kungligt bitte….=/

!! Fredagskramar !!

Om Hydraul

Fullkomligt normal, för övrigt en gift kontorsarbetande quattrobarnspappa med gott öga till onyttig mat, ironi och massa träning...*hrrrm* Därför skriver jag här om mitt glamorösa liv vid sundets pärla... Om jag mot förmodan skulle hemlighålla inlägg eller ni för övrigt vill skicka massa beröm så gör det på hydraul1977@gmail.com

Publicerat på oktober 19, 2007, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. Roa dig? Jag ska ju också jobba i helgen.. Vem roar mig då?

Lämna en kommentar