Socialstyrelsen informerar…

image

Då var det dags….

Att jag trodde det var den ”riktiga” operationen idag så svärmor inkallad för barnvakt o frun pusslat så hon kom hem tidigare från jobb så hon kunde följa med som moraliskt stöd…Så visade det sig igår när jag ringde o bara skulle förhöra mig om nåt helt annat att: Nää, du ska inte operera, det är bara ett inledande samtal med herr överläkare som ska ske…*åfaen, skulle det behövas*

Men som plåster på såren är jag berättigad till:

image

Vadå jag sjuk liksom??

Nåja, wish me luck. ..

Om Hydraul

Fullkomligt normal, för övrigt en gift kontorsarbetande quattrobarnspappa med gott öga till onyttig mat, ironi och massa träning...*hrrrm* Därför skriver jag här om mitt glamorösa liv vid sundets pärla... Om jag mot förmodan skulle hemlighålla inlägg eller ni för övrigt vill skicka massa beröm så gör det på hydraul1977@gmail.com

Publicerat på november 28, 2014, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 1 kommentar.

  1. Fick svärmor föra talan? Argumenten var det för dyrt med juklappsinköpen :P. Eller något om generna ;).

Lämna en kommentar