Feelin funny..

Inte just idag liksom…

Nu lunch o sen iväg med hela barnaskaran till ny fina Helsingborgs arena där det ska va VM-genrep mellan Sverige & Norge i innebandy och där det i första periodpaus ska va uppvisningsmatch, med bl.a vår 6-åring…

Uppseendeväckande nog är både 8 & 10åringen något avogt inställd till att bli publik till detta…Men jobbar frun så…

Känner mig då lite blek om nosen o rosslig i halsen…Måste bero på gårdagskvällens mat då företaget bjöd på julfest/partaj o gulbetan säkert har blekande förmåga o spetskålen med champinjonfyllning säkert kan riva upp halsen…

Blir således en bra dag på arenan med massa tjo o tjim..=D

Om Hydraul

Fullkomligt normal, för övrigt en gift kontorsarbetande quattrobarnspappa med gott öga till onyttig mat, ironi och massa träning...*hrrrm* Därför skriver jag här om mitt glamorösa liv vid sundets pärla... Om jag mot förmodan skulle hemlighålla inlägg eller ni för övrigt vill skicka massa beröm så gör det på hydraul1977@gmail.com

Publicerat på november 29, 2014, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 4 kommentarer.

  1. Stina´s Bucket

    Har du hört talas om bakfylla?? 😉

  2. Mmm… Särskilt spetskål sägs ha den effekten. Det är därför vi riktiga nordbor – alltså vi ovanför Skåne – inte äter sånt.

    • Mamma lärt mig att bjuds det så smakas det…åren i Småland la till en aspekt i den ramsan också..;-)

      Undras om det gällde det drickbara också?? *hmm*

Lämna en kommentar